woensdag 30 maart 2016

Dutch Apple Jr. Update!

Ik ben momenteel heel druk bezig met het nieuwe design van deze website! en ik moet ondertussen ook blijven posten, ;-) dus ik ga nu HELEMAAL vertellen wat er nieuw komt op dit stukje WWW!
Dus maak een kopje thee, en zak achterover en kijk naar de updates!

De Contact update:

Dit is een update waarin ik de contact form ga veranderen!

Update klaar= True

De Games update:

In deze update ga ik een uitgebreide pagina maken waarop je allemaal leuke minigames kan spelen.

Update klaar= False

De Partner update:

In deze update komt er een nieuwe pagina waarin een list is met alle mensen die mijn blog mede mogelijk gemaakt hebben.

Update klaar= False

De Font update:

Ik ben ook bezig met het nieuwe design van de Home pagina.

Update klaar= False


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen